lunes, 4 de agosto de 2008

Ets el meu motiu per somriure




Ets el meu motiu per somriure,
per despertar-me feliç al teu costat
cada matí,
per omplir-me dels teus actes
carregats d’amor,
per les teves paraules embolcades
de tendresa.


Em fas sentir com si jo fos el teu regal
i dibuixes el color de la il.lusió
en cadascun dels meus dies,
tan curts amb tu,
tan plens de felicitat eterna.

Dedico aquest poema a la meva parella, amb qui des de fa anys estic vivint el meu millor somni.

Safe Creative #1010287712397

Podéis leer esta poesía en castellano en el siguiente enlace:

http://inspiracioaldescobert.blogspot.com/2010/10/ets-el-meu-motiu-per-somriure.html

7 comentarios:

LlunA dijo...

És tant bonic tenir un motiu per somriure...tant bonic oblidar-se de tot i somriure amb el cor!

Striper dijo...

Dir que la teva parella es molt afortunada.

M.TeReSa dijo...

Dons no et deixis perdre qui provoca el teu somriure, això no es facil de trobar, aixi que cuide´l.
Ets una noia afortunada, m´alegro !!!
Un petonas bonicaaaa

campanilla dijo...

Que bonic xiqueta. M'agrada molt el teu poema d'amor. Estàs molt enamorada, que tot vaja bè entre vosaltres, hi ha molta màgia en els teus paraules. un petò.

Francesc dijo...

Un poema molt bonic, m'agradat molt la tendresa que transmet, es la primera vegada que caic al teu blog,i me endut una agradable sorpresa, salut

menta fresca dijo...

si, la teva parella és molt afortunada però tu també, costa un infinit trovar bona companyia que façi sentir el que espresses.
Contenta que siguis tant feliç.

horabaixa dijo...

Hola Maria Jesús,

Com t'he dit molts cops, sou afortunats si sentiu el mateix.

A vegades hi ha sentiments dificils de tenir. I quan es tenen, dificils de que durin.

Enhorabona