martes, 27 de mayo de 2008

Al meu àngel...


Et veig amb la claror
com un àngel lluminós,
que em regala confiança i il·lusió,
i me n’adono
que ets tu,
amor meu.

La teva respiració és el meu equilibri...

Dorms al meu costat
i baixen els estels a dir-te bona nit,
i s’escapen cap a la lluna
a contar-li un secret:
s’han omplert de la teva llum…

A mi ángel...

Te veo con la luz
como un ángel luminoso,
que me regala confianza e ilusión,
y me doy cuenta
que eres ,
amor mío.

Tu respiración es mi equilibrio ...

Duermes a mi lado
y bajan las estrellas a decirte buenas noches,
y escapan hacia la luna
a contar un secreto:
han llenado de tu luz ...


Texto inscrito en el Registro de la Propiedad Intelectual

9 comentarios:

*MaRiA* dijo...

Tots volem tenir un àngel al costat perquè ens protegeixi emmig de la foscor de la nit... Preciós!

Striper dijo...

Jo necesito al menys un parell d'angels. Precios poema.

Alatriste dijo...

Maldita Torre de Babel, que me impide comprenderte en esta entrada. Je, je, je.
Pero vamos, conociéndote, seguro que son palabras bellas.
Un beso.

Aguabella dijo...

MARIA JESUS, aunque no pueda entender todo, algo voy descifrando con la ayuda de la intuición, hasta para esto nos ayudan los angeles.
un besito y te me cuidas mucho.

El Secreto Del Mundo dijo...

Que bó vore els angels amb la llum de l'amor i vore que baixen els estels a omplir-te de la seva llum...
La llum del món.

Molt bonic..
Salutacións

pd: t'enllaçat al meu espai, per tindret més aprop, espere que no t'importe.

horabaixa dijo...

Hola Maria Jesús,

No paras eh???????
Macos els teus escrits, molt macos.
I no pares de rebre premis i amb la teva generosistat fas feliç a molta gent.
agraïda

M.TeReSa dijo...

Bonica poesia, plena de sentiment.
On son aquets angels????
Un petonas bonica!!!!

Siberieee. εïз dijo...

Preciós bonica... et saps fer estimar !!!

El Ricón del Relax dijo...

Hola, molt bonic i emotiu el teu blog, ple de sentiments, salutacions afectives desde el meu raconet