viernes, 8 de febrero de 2008

Quadern de poesia










Quadern de poesia









A la meva parella, el meu Salvador...

Et sento com aquell ésser
a qui tinc tan interioritzat,
que podria fondre’m en tu
durant la resta de la meva vida,
i tornar a néixer junts amb cada raig de llum a trenc d’alba.

Ets aquella esperança que em fa reviure cada matí,
quan et veig al meu costat,
i encara escolto la teva respiració acompassada,
i dóno gràcies a Déu per continuar a prop de tu.

Ser millor persona és fàcil amb tu,
perquè il.lumines les meves idees,
omples el meu món de màgia,
i vesteixes d’amor cada peça de roba
que duc,
a cada moment,
a cada segon.

Et porto tan dintre meu
que fas vibrar la meva ànima
amb cada paraula,
amb cada acte,
amb cada experiència.

Estimar-te és un somni,
un conte de fades,
que comença i mai acaba.

La teva imatge es disol
en cadascun dels meus pensaments
en un horitzó rogenc al capvespre,
que se’n va a dormir amb els estels
i es desperta amb el teu somriure.

Text Inscrit al Registre de la Propietat Intel·lectual

Podéis leer esta poesía en castellano en el siguiente enlace:

http://inspiracioaldescobert.blogspot.com/2010/10/aixi-et-sento-avui.html

18 comentarios:

Striper dijo...

Dius en un vers que "Estimar-te és un somni," i jo dic que llegir-te es una fantasia.

Justy Walker dijo...

Aunque llego a comprender, lamento no llegar a entender todo lo que tu escrito vale... y eso que hablo "idiomas"... ;-)

Saludos

Maria Jesús dijo...

Hola Justy Walker!

Te he devuelto la respuesta directamente a tu blog. Espero que hayas recibido los tres mensajes que te dejado. En ellos dejo patente que tu blog me parece de ensueño y que te haré llegar una traducción al castellano de mi poesía para que puedas entenderla.
Saludos

María Jesús

Orbison dijo...

Caramb !!. No em sortirien tantes paraules maques i tant ben aliniades ni amb milers d'anys de provar-ho. Un do, certament !!

Maria Jesús dijo...

Orbison;

T'he deixat la resposta directament al teu blog, concretament, en aquell genial escrit que has fet sobre el Roy Orbison i que penso recomanar a les meves amistats.
Salutacions cordials

Maria Jesús

Maria Jesús dijo...

Striper:

T'he tornat resposta directament al teu original i creatiu blog, que penso continuar visitant.
Petons

Maria Jesús

robelfu dijo...

preciós el que escrius.
Que bonic és voler de la forma que tu hu descrius.
un petó

LlunA dijo...

Hola!! desprès del teu passeig pel meu blog, aquí estic!!!
Quants sentiments!! Que bonic!!!
Un petò!!!

:)

Gigi German dijo...

Mi niña, he logrado decifrar algunas frases, mas no logro entender completamente tus palabras, no dudo que fluyendo de la belleza de persona que reflejas, este hermoso, lo voy a traducir ayudandome de alguna pagina aca en internet.

Un beso.

Maria Jesús dijo...

Gigi:

Gracias por tus bellas palabras. Si no consigues traducirla, me lo dices, y te la envío traducida. Me halaga que muestres tanto interés por mis versos.
Ahora estoy preparando con mucha ilusión mi propia página web (en catalán y en castellano) con poesía, cuentos , recetas de cocina, artículos de psicología y espiritualidad, meditaciones, etc... En cuanto la tenga lista, te lo haré saber. Mientras tanto, seguiré colgando algún que otro escrito en este blog. Tener lectoras como tú es un privilegios.
Besos

María Jesús

*MeL* dijo...

Lei que a justy walker le vas a enviar una traducción de la poesía, me envías amí también una?Me interesa!!!

GRACIASSSSS!!!

*MeL* dijo...

Mirá como son las cosas, acabo de ver que recien hoy me firmaste esa entrada q es de hace mucho... yo que pensé que estaba tu firma desde hacía mucho y no la había visto... y de casualidad entré a ese post y la ví, y recien que mira la bandeja de entrada pues veo que acabas de firmar... que alivio... no quería que pienses que no estaba agradecida con la firma...

Gracias por pasar!!!

;)

Franziska dijo...

La teva imatge es disol
en cadascun dels meus pensaments
en un horitzó rogenc al capvespre,
que se’n va a dormir amb els estels
i es desperta amb el teu somriure.

Esta última quinteta me ha gustado especialmente aunque no soy capaz de comprender una palabra: "capvespre".

Un abrazo.

Justy Walker dijo...

Paso tan sólo para desearte un buen fin de semana...

Me gustó algo que leí por ahí... "no hagas daño a nadie... y no dejes que nadie te haga daño..."

A veces ambas cosas son incompatibles... pero me gustó!!!

Besos

Nerim dijo...

Magnifico poema, me ha encantado. Y yo tambien creo que leerte es un sueño.
Un fuerte abrazo

Maria Jesús dijo...

Queridos Lluna, Robelfu, Mel, Franciska, Justy Walker y Nerim:
os responderé directamente a vuestros blogs y así, de paso, los visito.
Besos

María Jesús

Sense fer soroll dijo...

Mare meva, a mi em diuen això i visc per tota la vida al seu costat, quant d'amor...

Siberieee. εïз dijo...

Ja et pot estimar aquest home... déu-n'hi!!